Beste pelgrims, ja... lijden en afzien hoort ook bij de pelgrimage. Dus op zijn tijd; een beetje pech, een zware klim, harde tegenwind, regen ! Moet niet zijn alleen van met 2 vingers in de neus, lekker eten, mooie wijn! Elke pelgrim heeft recht op een portie ontbering. (grapje)
Overigens prachtige foto's en mooie verhalen waar deze lwc-er met veel weemoed naar kijkt. Nog een mooie Camino !
Overigens prachtige foto's en mooie verhalen waar deze lwc-er met veel weemoed naar kijkt. Nog een mooie Camino !